Оцiнiть будь ласка!

Тест літніх шин: у що «взутися» у новому сезоні?

11 різних моделей покришок пройшли наші випробування

Новий тест літніх шінпопулярной розмірності 185/60 R14 дозволить Вам, шановні читачі, знайти відповідь на поступово початківець хвилювати питання: «Які покришки найкраще підійдуть на майбутній сезон?».

Детальніше про переможця

Примітно, що майже половина випробуваних моделей – це новинки шинного ринку. Однак на першому місці у нас «старі добрі» ContiPremiumContact 2 від компанії Continental. Правда, ці покришки були серйозно доопрацьовані в минулому році. Вони нарешті знайшли легкість кочення, не втративши ні йоти в ефективності гальмування, як на сухому, так і на вологому асфальтовому покритті. Такий результат був досягнутий за рахунок зміни складу гуми протектора.

Призери

На 2-му місці з майже мінімальним відставанням влаштувалися покришки Hakka Green від фінської фірми Nokian. До слова, співвідношення ціни та якості в цій гуми в порівнянні з лідером на порядок вище (2,79 проти коефіцієнта в 2,99 у Continental).

Нові покришки літні від Pirelli «взяли бронзу». Італійський виробник впевнено наступає як на літньому, так на зимовому фронтах, в черговий раз доводячи, що шини родом з Італії відмінно поводяться не тільки в умовах теплого клімату. Крім іншого, серед першої трійки у «італійців» найвдаліше, співвідношення між ціною і якістю – 2,61.

І далі по спадній

До речі, «гума-ветеран» Proxes T1R від Toyo, виступаюча поза заліком, відстала зовсім небагато від бронзового призера в особі Cinturato P1.

Четвертий результат показали шини Energy Saver від виробника Michelin. Вони набрали більше 900 балів, а згідно нашої класифікації, всі моделі, які набрали більше 900 очок, є дуже хорошою гумою.

Поруч з цією 900-баловий планкою розташувалися Bridgestone зі своїми шинами Turanza. Зовсім недалеко від них знаходяться творіння компанії Hankook.

На сьомому місці йдуть покришки літні Brillantis 2 від фірми Barum (877 балів). Вони можуть похвалитися непоганим співвідношенням між вартістю і якістю – 2,51.

Аутсайдери тесту

Далі йдуть Sport 2 від Cordiant c результатом у 853 бали. Дев'яті – A.Drive. Час бере своє, і ці покришки можуть конкурувати з гумою вельми сумнівної якості в особі Euro 129 від вітчизняного виробника Kama та Premiorri Solazo. Правда, у останнього випробуваного саме краще відношення між якістю і ціною – 2,38.
Про кожній покришці замовимо слівце …

Отже, наш тест літніх покришок дав свої результати, дозволивши розставити випробувані зразки гуми на своє місце і відзначити їх головні плюси і мінуси. Давай поговоримо про кожній шині окремо. Почнемо з останнього місця.

11 місце
Premiorri Solazo
Місце виробництва Україна
Вид малюнка протектора Спрямований
Показник твердості по Шору 67/69 ед
Показник глибини протекторного малюнка 7,2-7,4 мм
Маса покришки 7,4 кг
Орієнтовна вартість 2 тис. руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,38

Характерні особливості

  1. Покришки стали виробляти в 2010-му. У цьому ж році вони стали доступні на вітчизняному ринку.
  2. Гума Solazo досить посередньо гальмує як на мокрій, так і на сухій дорозі.
  3. Заданий водієм курс вони тримають непогано, проте дуже важко коригувати рух через «порожнього керма».
  4. Різкими рухами змінювати траєкторію не слід. Найкраще з такою «взуттям» загальмувати до повної зупинки. Швидкість і час виконання переставки дуже низька, так як обмежена солідним знесенням на вході в поворот, а також занесенням на виході з повороту. Керувати автомобілем в таких шинах складно через значних затримок в реакціях.
  5. На мокрій дорозі водій з такою гумою буде почувати себе невпевнено. Безпечна швидкість їзди значно знижується. Цей показник обмежений через можливість глибокого заносу.
  6. У плані видаваного шуму ці покришки жахливі. Solazo сильно гудуть і вібрують на невеликих вибоїнах і нерівностях.
  7. Не роблять негативного впливу на витрату палива в міському циклі.
  8. По грунтовці рухаються середньо.

Плюси:

  • Явних переваг не відзначено.

Мінуси:

  • Погані зчіпні характеристики.
  • Огидно «управляються».
  • Жахливий рівень комфорту.

Підсумок – 840 балів (Підійдуть для розміреної їзди на хороших асфальтованих дорогах)

10 місце
Kama Euro 129
Місце виробництва Росія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 74/76 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 6,1-6,9 мм
Маса покришки 7,4 кг
Орієнтовна вартість 2100 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,50

Характерні особливості

  1. Дебют цієї гуми відбувся в 2008-му. У Росії шини з'явилися тільки в 2009 році.
  2. Погано гальмують на сухому треку, жахливо – на мокрій дорозі. Гірше в останньому виді випробувань себе показали тільки японські Yokohama.
  3. На шосе автомобіль, взутий у цю гуму, постійно "плаває" з однієї сторони в іншу. Загалом, шини вимагають постійного контролю і «підрулення».
  4. Різко маневрувати на Euro 129 дуже небезпечно, так як спроба виправлення траєкторії може призвести до найсильнішого заносу.
  5. На мокрій дорозі керованість також не можна назвати простою і зрозумілою.
  6. Сильно гудуть в діапазоні швидкості 45-80 км / ч. Дуже часто озвучують нерівності і вибоїни. Змушують кузов неприємно здригатися на невеликих вибоїнах.
  7. Підвищують витрату палива.
  8. По грунтовці рухаються досить впевнено, але, як мовиться, без одкровень.

Плюси:

  • Явних переваг не відзначено.

Мінуси:

  • Складна керованість.
  • Слабкі зчіпні властивості.
  • Підвищують витрату палива.
  • Невисокі показники комфорту.

Підсумок – 841 бал (Прийнятні для неквапливих поїздок по хороших трасах, не бояться грунтових доріг)

9 місце
Yokohama A.Drive
Місце виробництва Філіппіни
Вид малюнка протектора Симетричний
Показник твердості по Шору 67/68 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,3-7,7 мм
Маса покришки 7,1 кг
Орієнтовна вартість 2200 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,60

Характерні особливості

  1. Самі «старі» учасники нашого тесту. Виробляються вже 7 років. У Росії продаються з перемінним успіхом з 2007-го.
  2. Слабо гальмують на сухому треку. На мокрій трасі поступаються лідеру цілих 5 метрів.
  3. На високих швидкостях цілком прийнятно тримають пряму, але комфортно перебудовуватися сильно заважають затримки в реакціях.
  4. У загальних рисах автомобіль веде себе слухняно, але лише до початку ковзань. При них буде забезпечений або сильний знос при вході в поворот, або занос на виході.
  5. Невпевнено рухаються по мокрій дорозі. Асфальт стає дуже слизьким, і автомобіль постійно норовить зірватися з траєкторії і розвернутися на 180 градусів.
  6. За рівнем шуму претензій немає. Однак з гумою Yokohama дуже жорстко відчуваються дрібні нерівності.
  7. Цілком економічні в міському циклі. На трасах за містом – середні показники.
  8. Впевнений рух по грунтовці.

Плюси:

  • Низька витрата пального до 60 км / ч.
  • Не шумлять.
  • На середній швидкості дозволяють виконувати екстремальні маневри.

Мінуси:

  • Складно управляти.
  • Проблеми на сирому асфальті.
  • Погані гальмівні якості на кожному з видів покриттів.

Підсумок – 843 бали (Цілком прийнятні для міста і дальніх переїздів. Найкраще розкривають свій потенціал на сухому асфальті)

8 місце
Cordiant Sport 2 PS-501
Місце виробництва Росія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 69/70 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,7-7,9 мм
Маса покришки 7,3 кг
Орієнтовна вартість 2100 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,46

Характерні особливості

  1. Шини продаються з позаминулого року. У 2011-му були серйозно доопрацьовані. Зокрема були змінені склад суміші і безпосередньо конструкція.
  2. На сухому покритті у цій гуми найгірші гальмівні властивості. У свою чергу, на мокрому покритті наближаються до «середнячок».
  3. Добре тримають траєкторію Реакції на коригування без зволікань, чіткі і зрозумілі.
  4. При різкому маневруванні на сухій трасі слід м'яко працювати кермом, однак уникнути заносу буде дуже і дуже важко.
  5. На мокрому покритті має місце відстрілювати замет.
  6. Шумлять. Чути шелест. При швидкості більше 30 км / год він перетворюється на гул. Автомобіль трусить на малих і середніх нерівностях.
  7. При русі в місті витрата палива можна назвати середнім. При режимі руху понад 90 км / год він зростає.
  8. На грунтовці гума веде себе прийнятно.

Плюси:

  • Непогана швидкість виконання екстремальних маневрів на авто.

Мінуси:

  • Дуже галасливі.
  • Заслабкі гальмівні якості на сухій поверхні.
  • Надзвичайно складна керованість при різких маневрах.

Підсумок – 853 бали (Згодяться для міста і поїздок за містом)

7 місце
Barum Brilliants 2
Місце виробництва Чехія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 65/64 од.
Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,1 мм
Маса покришки 6,6 кг
Орієнтовна вартість 2200 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,51

Характерні особливості

  1. Виробляють з 2008-го. Склад покришок був змінений в 2010 році. На території РФ стали продавати з весни 2011-го.
  2. Як і вищезгадані шини від Cordiant, Brilliants 2 з рук геть погано гальмують на сухій трасі, а на мокрій – середні результати.
  3. Чітко тримають курс. Зауважень немає.
  4. Різко змінювати напрямок руху не варто. До керма претензій немає, проте сама поведінка транспортного засобу викликає нарікання. Наприклад, авто норовить зірватися з траєкторії ще на самому початку маневру.
  5. На сирій дорозі чимось нагадують покришки Kama. Погано управляються.
  6. Комфортні. Непогано котяться по дорожньому полотну будь-якої якості. Гасять малі та середні дефекти дороги.
  7. Економічні при будь-якій швидкості руху.
  8. Ведуть себе невпевнено на грунтовці.

Плюси:

  • Добре тримають дорогу.
  • Високі показники комфорту.
  • Бережливо ставляться до палива.

Мінуси:

  • Складна керованість при різких маневрах.
  • Погано гальмують на сухій дорозі.

Підсумок – 877 балів (Найкраще підійдуть для заміських поїздок)

6 місце
Hankook Kinergy Eco K425
Місце виробництва Угорщина
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 67/66 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,3-7,6 мм
Маса покришки 7,6 кг
Орієнтовна вартість 2200 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,46

Характерні особливості

  1. Новинка вітчизняного ринку.
  2. У випробуваннях на гальмування були хороші. На сухій трасі – 4-й результат. На мокрій стали третіми (навіть кращому, ніж у «позаконкурсних» більш широких Toyo).
  3. Добре коректувати рух автомобіля заважають запізнілі реакції рульового колеса.
  4. На сухому асфальті буде забезпечений замет, якщо водій забажає екстремально маневрувати на швидкості вище середньої. Також дратують чималі кути повороту керма. Через це необхідно вміти чітко маневрувати з випередженням.
  5. Управління просте і зрозуміле на мокрій дорозі. Однак «хвороби» (можливий занос і підвищені кути на кермі) сухого покриття, схоже, невиліковні для цих шин.
  6. Жорсткі на кожному з видів покритті. Шумлять.
  7. Варто похвалити за економічність у міському циклі. За містом – середні показники.
  8. Грунтовка протипоказана.

Плюси:

  • Відмінні гальмівні властивості.
  • Виконувати екстремальні маневри можна на високих швидкостях, не боячись за своє життя.

Мінуси:

  • Низький показник комфорту.
  • Складно управляти на сухому асфальті.

Підсумок – 895 балів (Непогана «взуття» для міста і заміських поїздок. Проте обов'язкова умова – дороги хорошої якості)

5 місце
Bridgestone Turanza ER300
Місце виробництва Японія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 65/64 од.
Показник глибини протекторного малюнка 7,7-8,1 мм
Маса покришки 7,4 кг
Орієнтовна вартість 2550 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,85

Характерні особливості

  1. Продаються в Росії з 2008-го.
  2. На сухій трасі гальмують непереконливо. Результати гірше середніх. Однак по гальмуванню на мокрій трасі ділять 4-5 місця з Toyo.
  3. Курсова стійкість на рівні. Фактично нема до чого прискіпатися. Однак при плавній зміні смуги руху трохи докучає невелике «підрулення» біля задньої осі.
  4. Крутити кермо краще акуратно. Шини не терплять різкого звернення. Ривки протипоказані, так як викликають знос передньої частини авто і, відповідно, втрату траєкторії. Трохи дратують зростаючі кути повороту керма.
  5. Рівень комфорту – їх слабке місце. Сильно шумлять при поїздці в місті. Дрібні нерівності, дорожні латочки і вибоїни передаються на кузов.
  6. Підвищують витрату палива.
  7. Їздити по грунтовці можна, але не потрібно.

Плюси:

  • Хороша керованість на мокрій трасі.
  • Непогано гальмують.

Мінуси:

  • Далеко не найкомфортніші шини.
  • Неекономічні.

Підсумок – 869 балів (Підійдуть як для міських поїздок, так і для подорожей по заміських трасах з хорошим покриттям)

4 місце
Michelin Energy Saver
Місце виробництва Росія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 65/65 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,7-7,8 мм
Маса покришки 6,6 кг
Орієнтовна вартість 2650 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,93

Характерні особливості

  1. Випускають з 2008-го. Модель шини одна, ніяких модернізацій не було.
  2. Середньо гальмують і на сухому, і на вологому покритті.
  3. Непогана курсова стійкість.
  4. Середня швидкість перестроювання на сухому асфальті. Цей показник обмежений невеликим занесенням. Їх головна особливість, що вони ведуть себе дуже слухняно, якщо водій буде плавно крутити баранку.
  5. На мокрій трасі швидкість трохи знижується, а також занесення стає злегка глибше. Однак це не можна назвати відчутною різницею в порівнянні з сухим покриттям.
  6. Шини котяться, не видаючи зайвого шуму. Правда, з ними досить жорстко відчуваються невеликі нерівності на дорожньому полотні.
  7. Економічні при будь-якому режимі швидкості. У свою чергу, Pirelli, Barum, Continental і Nokian зі своєю продукцією майже їм не поступаються.
  8. На грунтовці хороші.

Плюси:

  • Економічніші.
  • Стабільна керованість на кожному з покриттів.
  • Відмінна курсова стійкість.
  • Видають мало шуму.

Мінуси:

  • Недоліки в плавності ходу.
  • Невеликі нарікання викликає керованість при екстремальних маневрах.

Підсумок – 904 бали (Економічні, комфортні і стабільні. Загалом, добротна річна «взуття» на новий сезон)

Поза конкурсом
Toyo Proxes T1R
Місце виробництва Японія
Вид малюнка протектора Спрямований
Показник твердості по Шору 65/63 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,3 мм
Маса покришки 7,5 кг
Орієнтовна вартість 3600 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 3,96

Характерні особливості

  1. На вітчизняному ринку з'явилися вперше в 2005-му.
  2. Гальмівні характеристики заслуговують утішних слів. Краще гальмують на сухій дорозі тільки покришки Continental. Правда, у випробуваннях на мокрій трасі займають лише четверте місце.
  3. Миттєвий відгук на кермо. Краще за всіх тримають траєкторію на високій швидкості.
  4. При виконанні складних маневрів на гумі Toyo не варто хвилюватися. Реакції на повороти рульового колеса дуже чіткі, що робить поведінку автомобіля інтуїтивно зрозумілим.
  5. На вологому покритті поведінку машини при маневрах трохи розмиваються, а кути рульового колеса стають більше.
  6. Трохи жорсткуваті. Передають дрібні нерівності, але не вібрацію. Люблять «шарудіти» протектором. Пік гучності – від 40 до 70 км / ч.
  7. Зрозуміло, підвищене споживання палива, так як це закономірно для широких покришок.
  8. Можна їздити по грунтовці.

Плюси:

  • Чудові гальмівні властивості на сухому треку.
  • Добре тримають заданий курс.

Мінуси:

  • Підвищують витрату палива.
  • Претензії до зайвої галасливість.
  • Керованість при екстремальних маневрах могла бути й краще.

Підсумок – 910 балів (Хороші шини для будь-яких режимів руху)

3 місце
Pirelli Cinturato P1
Місце виробництва Туреччина
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 67/66 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,6-7,9 мм
Маса покришки 7,4 кг
Орієнтовна вартість 2400 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,61

Характерні особливості

  1. Новинка вітчизняного ринку.
  2. На мокрій трасі в тестах на гальмування посіли шосте місце, а на сухому асфальті – третє.
  3. При плавній зміні смуги руху злегка підрулює задня частина авто. Це значно ускладнює життя водію, так як йому постійно доводиться перебувати в напрузі, щоб чітко проводити маневри.
  4. Кращі в тесті на екстрене маневрування. Кермо стає дуже зрозумілим, а з легким занесенням, що виникають на виході з повороту, навіть не потрібно боротися.
  5. На вологій дорозі реакції машини на екстрені маніпуляції з кермом дуже чіткі, як і на сухій поверхні.
  6. Котяться майже безшумно, але трохи струшують авто на нерівностях.
  7. Дбайливо ставляться до палива в будь-якому режимі руху.
  8. По грунтовці рухаються середньо.

Плюси:

  • Хороший рівень витрати пального.
  • Відмінно управляються.
  • Гальмівні якості на сухій трасі дуже хороші.
  • Кращі при екстрених маневрах.

Мінуси:

  • Плавність ходу залишає бажати кращого.
  • Не дуже добре тримають траєкторію.

Підсумок – 919 балів (Покажуть себе у всій красі на міських і приміських дорогах хорошої якості)

2 місце
Nokian Hakka Green
Місце виробництва Росія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 69/68 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 7,6-7,8 мм
Маса покришки 6,9 кг
Орієнтовна вартість 2600 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,79

Характерні особливості

  1. Продаються у нас з 2011 року.
  2. Гальмівні якості покришок залишають їх на 5-му місці у нашому рейтингу. У свою чергу, випробування на мокрій трасі зробили їх срібним призером.
  3. Чітко реагують на кермо. Непогана курсова стійкість.
  4. Складні маневри на сухій поверхні можна виконувати навіть на високих швидкостях. Правда, потрібно рахуватися з м'яким занесенням. Поведінка рульового колеса дуже зрозуміло, і автомобіль миттєвого на нього реагує.
  5. На вологій трасі швидкість переставки така ж висока. Також знову варто відзначити, дуже точний кермо.
  6. Безшумно котяться, але всі стики і нерівності дорожнього полотна передаються на кузов дуже виразно.
  7. Економлять паливо. Одні з найкращих в цих тестах.
  8. Для поїздки по грунтовці підійдуть.

Підсумок – 932 бали (Це відмінні шини, що поєднують в собі паливну економічність, стабільна поведінка і хороші гальмівні властивості)

1 місце
Continental ContiPremiumContact 2
Місце виробництва Португалія
Вид малюнка протектора Асиметричний
Показник твердості по Шору 74/73 ед.
Показник глибини протекторного малюнка 8,0-8,6 мм
Маса покришки 7,0 кг
Орієнтовна вартість 2800 руб.
Співвідношення між якістю та вартістю 2,99

Характерні особливості

  1. Шини випускаються з 2008-го. Останній раз їх серйозно допрацьовували рік тому.
  2. Кращі в тестах на гальмування що на сухому, що на асфальті після дощу.
  3. Злегка запізнюється реакція автомобіля на положення керма.
  4. Абсолютно не бояться екстремальних поворотів та інших маневрів на високій швидкості. Поведінка автомобіля дуже зрозуміло, а його реакції чіткі. Одна важлива особливість цієї гуми. Справа в тому, що в міру прогріву її поведінку поліпшується.
  5. На мокрій дорозі ці шини в екстрених ситуаціях не підведуть водія.
  6. До плавності ходу не причепишся. Дуже комфортні шини. Видають лише легкий шелест при їзді.
  7. Економно ставляться до пального в будь-яких режимах руху.
  8. Можна їздити по грунтовці.

Плюси:

  • Чудові гальмівні якості.
  • Економлять пальне.
  • Хороший рівень комфорту.

Мінуси:

  • Слабке місце шин – це курсова стійкість і керованість на вологій дорозі.

Підсумок – 935 балів (Мабуть, кращі шини на літо. Комфортні, цілком доступні за ціною, економлять паливо і можуть похвалитися відмінними гальмівними властивостями)

Велике спасибі за увагу!


 

  1. Blueworker коментує:

    Навіщо окропом заливати соду? Чи можна залити соду водою кімнатної температури?

  2. Tygrawield коментує:

    Як завжди від мене лайк! Дуже апетитно! ??

  3. Forcefist коментує:

    ОЛЬГА – ВИ ЗМІНИЛИСЬ, ПІДБИЛИ стрілочки І пофарбувати волосся в БІЛЬШЕ ТЕМНИЙ ТОН, НІЖ РАНІШЕ І СТАЛИ ВИГЛЯДАТИМУТЬ ЩЕ ЯСКРАВІШІ І красивіше і молодше. ВЕСНЯНОГО СОЛНЕЧНОГО НАСТРОЮ.

  4. Dianalar коментує:

    Оля супер! Прекрасний рецепт, захотілося відразу, навіть з ранку! Спасибо :))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four + 20 =



MAXCACHE: 0.51MB/0.00111 sec